8 Ocak 2009 Perşembe

Nutellali Muzlu Waffel

Son zamanlar da Tr. de de oldukca yayginlasti waffel. Hatta tv.den gördügüm kadari ile sadece waffelciler bile acilmis :) Almanya´da da magazalarda bazen dagitildigini goruyordum ama ozellikle waffelci ben gormedim belki buyuk sehirlerde vardir...


Türkiye´den arkadasim geldi gecen ay. Waffeli pek seviyor :)) O gelince makina aramaya koyulduk biz. Sonunda bulduk bir yerde ama secme sansimiz yok buldugumuzu aldik:)) Bu bizi pek tatmin etmedi. Kenarlarindan akma ihtimali olabiliyor. Arti tabi bizde ilk kullaniyo olmamizdan dolayida acemilik cekmis olabiliriz. Sonucta ilk en az üc waffel cöpe gitti. Sonra kagidini okudugumuzda ilk uc taneyi cöpe atin diyodu bizim icinde bu teselli oldu ::)) nede olsa atilmasi gerekiyormus diye ::)) Sonraki zamanlarda yilbasinin yaklasiyor olmasi sebebi ile olsa gerek Aldi ye de, Lidl e de waffel makinalari geldi. Arkadasim dayanamadi Aldi den de aldi ::)) Ama göturemedi Tr.ye bana kaldi hehe :)) Yasasin kötülük:) Saka bi yana üzüldüm aslinda götürememesine ama yük olayini epey abartmisdi:) Aldiklari ile yetinsin artik:)



Simdilerde bu makina tr.de ve cok calisiyo garibimmm cokkk ::)) Esra masallah hergun yapiyo ailede kalabalik öle bi iki tane ile olmuyo :) Ama aldi den aldigimiz makina cok iyiydi ben denedim onuda bir kez hic tasirmiyo ve hic yapistirmiyo. Bugunde Lidl e gelmis ben bi kosu alip gelsem bitmeden iyi olucak :)



Tarif : 3 Adet Yumurta

3 Fincan Sut

1 Fincan Seker

1/2 Fincan Sivi Yag

3,5 Fincan Un

Kabartma tozu

Vanilya

26 yorum:

ESRA dedi ki...

OOOO wafelll yayınlanmışşş:)ayy canım benim ne güzel günlerdi birlikte yapmıştık bu wafeli.makineyi arama maceramızıda unutamam girmediğimiz mağaza kalmamıştı:)ama sonunda aldık ben hergün wafel yapıyorum artık canım dostumun sayesinde:)seni çok seviyorum sevgilerimle...

dilek dedi ki...

merhaba,
elinize sağlık,
sevgiler

dilek dedi ki...

merhaba,
elinize sağlık,
sevgiler

eldivenlerim dedi ki...

waffel hemde nutellalı Mmmmm, çok enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

disal dedi ki...

aynurcum eline sağlık...

valla hazırlarını yedim ama evde hiç denemedim..çünküm makinam yok...almayıda düşünüyorum...

diş konusunda beni rahatlattığını söylemeliyim..çok korkuyorum...benimkide yarısı içerde yarısı dışarda bi diş...kesecek ve dikecek biliyorum...inşallah bu korkularım geçer...

Adsız dedi ki...

merhaba Aynur,

Waffeli bizde ailecek severiz,hele cocuklar bayiliyor,arasina nutella veya Apfelmus(elma püresi) koyuyoruz müthis oluyor,bazende pudra sekeri ekiyoruz..
Ellerine kollarina saglik..
devamini dilerim.
Selamlar
Lütfiye

hunerli dedi ki...

ellerine saglık nefis olmuş waffel...sevgiler.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Ben de mi bir waffle makinası alsam acaba? Görüntü çok çekici olmuş:).
Ellerine sağlık Aynur.
Sevgilerimlee:).
aslı

yeşim dedi ki...

kesinlikle nefis görünüyor

ellerine sağlık
sevgilerr

KARDELEN dedi ki...

çok sevdiğim bir lezzet mutlaka deniyeceğim tarif için teşekkür ederim..sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Benim cocuklara hergün olsa yerler,nutellayla nefis oluyor ellerine saglik canim

papatya68 dedi ki...

Hobidünyam woman forum yemek etkinliği #3 kurabiye ye

http://hobidunyam.womanforum.net


edaca30 ve papatya68 in birlikte hazırladığı;
hobidünyam womanforum için hazırladığımız yemek etkinliğimizin "3."sü olan" kurabiye ye" etkinliğine sizleri de bekliyoruz.
10 ocak 2009 dan 30 ocak 2009 a kadar sürecek olan etkinliğimizde sizleri ev sahibesi olarak ben (papatya68) ağırlamak istiyorum sizler kurabiyeleri yapın gelin birlikte paylaşalım.
yapmanız gereken şey o güzel ellerinizle yaptığınız muhteşem kurabiyelerinizi bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak hazır olduğunu bildirmeniz sonra ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ve hobidünyam womanforuma ekleyip yayınlayacağım artık hepimizin zengin bir kurabiye arşivimiz olacak ne güzel bir paylaşım değilmi?haydi herkes kurabiyelerini yapıp gelsin çaylar da benden lezzet paylaşımı için bekliyoruuuuuuuuz.
Eda & Aynur

Not: blog sahibi olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com) adresime yaptığınız leziz kurabiyelerinizi resmiyle birlikte isminizi de yazıp yollayın bizde yayınlayalım lezzetli paylaşımlarda buluşalım bekliyoruuuuuuuz

atesböcegi dedi ki...

Merhaba,
ayyyyyyyyyyy... kokusu buram buram burnuma geldi. Beni bu koku ilk hamilelik dönemine götürdü. Cünkü en son büyük bir istahla o zaman yemistim bu nutellali muzlu waffel´i.
Elinize saglik enfes görünüyor.

http://www.atesbocegim.blogspot.com

Sevil Altunel dedi ki...

bir adette bana alırmısın arkadaşım ? burdan bize ekrana yapışıp bakmakmı kalacak yani hehe:)
ellerine sağlık nefiss..

Sevil Altunel dedi ki...

canım benim senden sonra arkadaşın esraya rica ettim banada wafel verirmisin diye:) saolsun hemen cevap yazmış tabki diye..ama tabi kurban bayramınıda kutladım:))
ikinizde harikasınız ve çok iyi dostlarsınız saolun..sevgiler...

Sevil Altunel dedi ki...

canlar artık üşenmece yok ikinizide takipe aldım ona göre:))
blogspotu açtım açalı böyle canlı canlı msn gibi:)) ilk kez mesaj yazıyorum:)) harikasınız..çok teşekkür ederim..

peynir hösmelimi dedi ki...

Ohhh
Mis gibi koktu vallahi.Bendemi yapsam acaba.
Bende Aldi den almistim.Cokta memnunum.
Ellerine saglik.Cikolatali harika oluyor.
Sevgilerle.

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim bende gecenlerde yaptim
yeni aldim makinami benimkide angebota gelmisti 3 bir arad hem waffel makinasi hem tost hemde apfel tasche yapiyor ama onu daha denemedim arkadasinlada bayagi güzel zaman gecitmissiniz sanirim sevgiler
ellerinize saglik

Sevil Altunel dedi ki...

canım chat adresini kaydettim..çok teşekkür ederim..vaktim olursa mutlaka görüşelm..sevgiler..

heybem dedi ki...

yine döktürmüşsün..bloğuma girer girmez ilk işim sana bakmak oldu canım kolay gelsin..

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim polis imdat geldi cagriyi fec aldim neye el atam :)) ?
sevgilerrrr

Adsız dedi ki...

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Leyya dedi ki...

güle güle kullan aynurum.bende heves edip duruyorum ama henüz geçekleştirmedim .şimdilik size afiyetler olsun.bi ara banada olur inşlh))

Adsız dedi ki...

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM

Ekin Mutfagi dedi ki...

Bende yeni waffel makina aldim.
benimki yanliz iki tane yan yana bitisik.yani iki waffel birden oluyor...
sizin tarifinzi mutlaka denicem.
cok lezzetli görünüyor...

angel dedi ki...

selamm arkadasimmm
ablamin yanina geldim 2 aydir fransadayim nerdeyse.almanyanin neresindesin?yakinlasmisim sana :)))