18 Eylül 2007 Salı

Kurabiye


Bu kurabiyeler böle desen desen cok hosuma gidiyor beni gerci ben kuru seyler yemeyi pek sevmiyorum ama.Misafirler icin guzel bir ikram olabiliyor.Bunlarin uzerine daha sonra pudra sekeride serpilebilir ama ben tercih etmedim cok tatli hos olmuyor diye.

malzemesi de kolay aslinda yapilisida

1 paket oda sicakliginda beklemis margarin
1 su bardagi pudra sekeri
alabildigi kadar un ile bir hamur yapiyoruz ve merdane ile aciyoruz. Kaliplari kullanarak sekillendiriyoruz.Kalip kullanilmadanda yapilabiliyor aslinda.Onuda denedigim zaman seklini buraya resmini eklerim.

4 yorum:

sadiye dedi ki...

Görünüş itibariyle çok güzel. Ne yani buna kabartma tozu eklenmiyormu şimdi. Kolay malzemeler gerçekten. Yanıma tarifi alıyorum bir ara denerim. şekil itibariyle çok güzel.
Paylaşım için tşk.

meral dedi ki...

merhaba sayfaniz cok güzel truff lariniza bayildim ama tarifi anlayamadim lütfen malzemelerin isimlerini almanca yazarmisin simdiden tesekkürler

meral dedi ki...

merhaba sayfanizi cok begendim özellikle truff larinizi ama tarifi tam anlayamadim lütfen malzemeleri almanca yazarmisiniz simdiden tesekkürler

Aynur dedi ki...

Merhaba

Tesekkur ediyorum ziyaretiniz icin. Almanca bilmiyorum ben. ama orada anlasilmayacak bir malzemede yok neden anlamadiniz ki....


selamlar