17 Eylül 2007 Pazartesi

Kizartma asamasi:)


Patlican tavasina bayiliyorum.Hem kizartmasi gibi cok yagli olmuyor hem bence daha lezzetli oluyor.Hafif haslayip süzdükden sonra misir ununa bulayip(tuzda atmayi unutmuyoruz) tavaya diziyoruz ve bunu tek tek cevirmiyoruz Tr de buna uygun kapaklar var biz almanyada oldugumuz icin tavaya uygun duz bir tabakla ceviriyoruz :) aslinda Tr den bir kapak getirmeyi de denemedim degil fakat cok buyuk geldi uymadi.Ölcü alip gitmek lazim ama hep ayni tavayi kullanmiyorumki.Neyse ben tabaklada rahatca cevirebiliyorum.Umarim Senay`a da anlatabilmisimdir bu nasil cevirilir diye:) Arkadas tek tek cevirenlerden de :)

1 yorum:

Melek* dedi ki...

benim kayınvalidem kurutur dışarıda asar sonra harşlıyıp kızartır unla hatta geçen sipariş verdik anne gelirken patlıcan getr diye ellrine sağlık