20 Ocak 2008 Pazar

CILEKLI HINDISTAN CEVIZLI SÜPRIZ MUFFIN


CILEKLI HINDISTAN CEVIZLI SÜPRIZ MUFFIN



Tarifi Ayse ablanin blogunda gordum.Göruntusune vuruldum :) Bende bu ara görüntü hobisi bas gösterdi sanirim::)) ama bakin ne guzel gozukuyor öle degilmiiiiii :) Kakaolu kaplamanin icinde pembe hindistan cevizli toplar cikiyor süpriz olarak denemenizi tavsiye ederim nefis bi lezzet ve degisik.ama malzemeleri almanyada yasamayanlarin bulmasi birazcik zor olabilir.tarife buradan
ulasabilirsiniz.Herkese Sevgiler

23 yorum:

muko dedi ki...

Ayy süperr bir görüntü olmuşşşşşşşşş harikaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ellerine sağlık..

La Madame Chapeau dedi ki...

Merhaba :)
Blog Manşet'te gördüm tarifinizi :)

"Almanya'da yaşamayanlar için malzemeleri bulmak biraz güç olabilir" diyince siz, ne var acaba içinde dedim, ama tüm malzemeler Türkiye'de var zaten :)

Deneyebileceğime sevindim :)

Teşekkürler...

Aynur dedi ki...

Merhaba

ziyaretiniz icin tsk ederim.Tr de Cilekli labne peyniri varmi bilmiyorum ama varsa sevindim sizin adiniza deneyebileceginiz icin.Ben tr de kucuk sehirde oldugum icin gormemis olabilirim.gorusmek uzere :)

www.aynurdantarifler.blogspot.com

La Madame Chapeau dedi ki...

Siz de hoş geldiniz Aynur :)

Tarifin yayımlandığı ilk bloga kadar ulaştım sayenizde. Sizinkisi yine revize edilmiş bir tarif. İlkinde buttermilk varmış ki orijinalini bulamıyoruz ülkemizde.

Ama çilekli labne peyniri mevcut. Ülker, çocuklar için çıkarttı birkaç ay önce. Belki başka markalar da çıkartır/ya da çıkartmıştır.

"Türkiye'de hangi şehirde olduğunuzu bilmiyorum, ama orta büyüklükte bir Migros ya da dengi market varsa, sanırım bulmanız mümkün olur. Ya da sevimli çalışanlara denk gelirseniz, sizin için sipariş bile ederler :)" diye yanıtladım sizi sayfamda, ama sanırım siz zaten Almanya'dasınız, değil mi? Profilinizi okuyunca farkettim. Malzeme bulmakta zorluk çekmiyorsunuzdur orada :)

Sevgiler...

NiNo dedi ki...

nefis olmuslarrrrrrrrr

Baharcicegi dedi ki...

Hindistan cevizi hafif ve nefis bir aroma katmistir,görüntü nefisss olmus eline saglik Aynurcum

anneminkizıyim dedi ki...

Aynurcum merhabalar, canim gercekten cok güzel olmus ellerine saglik, öpüldün canim, sevgiler...

dolmaningunlugu dedi ki...

Aynurcugum nihayet dondun aramiza :)) Iste boyle renkli renkli degisik tariflerini ozledik yaniii :))
Canim harika olmus afiyet olsun yoksa bittimi hemen bir tane aliyim suradan diyordum.
Sevgilerimle..

Yaren dedi ki...

Aynurcum nefiss görünüyorlar,cok sevmsitim ben zaten bu tarifi ama daha bir türlü yapamadim.Birde hindistan cevizli ya,daha bir harika oluyor.Sizlere afiyet olsun.Ellerine saglik.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Canım benim de gözüm kalmıştı bu harika lezzette.Bende malzemeleri aldım denerim diye.Sende güzel olduğunu onayladığına göre en kısa zamanda yapmalıyım.Ellerine sağlık canım iyi bir hafta dilerim...

keskinli dedi ki...

AYNURUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
ELLERINE SAGLIK KIZ NE GÜZEL YAPMISSIN MASAHALLAH SÜPER OLMUS CANIM DENEDIGIN VE BEGENDIGIN ICINDE COK SEVINDIM ÖPTÜM KOCAMAN BIR TANESI

Disalce dedi ki...

aynurcum nefis,dehşet harika...

canım nasılda istedi..ellerine sağlık canım.....

e yakın zamanda denerim bende...

öptüm canım...

made in funda dedi ki...

merhabalar.bloğunuzda epeyce gezindim.harika tarifler var.herşey çok güzel..

Melek* dedi ki...

bir muffin sevdası almış gitmiş en sonunda banada yaptırıcaksınız ellerine,yüreğine sağlık
sevgilerimle

saniyesultan dedi ki...

ben aslen trabzonlu değilim. Eşim trabzonlu .Ve tam 20 senedir burda yaşıyorum. Trabzum merkezde oturuyorum. İl özel idaresinde çalışıyorum. Gelirseniz beklerim. tarif için teşekkürler çok incesiniz.

angel dedi ki...

merhabalr aynur hanım,ziyaretınz ve o çok guzel yorumunz için çook teşekkurler.sızı arkadaş lısteme ekleyıp arkadaşlıgımzı surudurmek ısterım.sevgıyle kal

Adsız dedi ki...

Canım Aynur,

Nefis olmuş gerçekten.

ellerine sağlık hayatım.

sevgiler.

www.misssgibi.com

HULYA dedi ki...

Sevgili Aynur,
Gerçekten nefis bir görüntü.Ellerine sağlık.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok iştah açıcı.Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

MULFINLER SÜPER OLMUS AYLACIGIM,AFIYETLER OLSUN CANIM:)

GÜZEL BIR GÜN GECIRMENI DILEYEREK AYRILIYORUM.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

slm canım ben geldim:)
nasılsın? yokluğumda msj bırakmışsın teşkr ederim kaybolan paketinede çok üzüldüm halaamı yok ortalarda...
muffinlere bayıldım çok değişik olmuş ellerine sağlık canım görüşmek üzere öptüm

Adsız dedi ki...

Cok degisik ve lezzetli sunumunuzda harika elleinize saglik.

heybem dedi ki...

harikasın sen ya..hem yaptıkların hemde dostluğun.fotoğraf makinam olmadığı icin yaptıklarımı yayınlayamıyorum bal peteğim benim.BENİ YİNE MUTLU ETTTİİİİİİİN..ALLAHDA SENİ MUTLU ETSİN.

sevgilerimle