29 Ocak 2008 Salı

Kurabiyelerr(PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ' 12 ')





























http://tarifdunyasi.blogcu.com/ un ev sahipligini yaptigi etkinlik icinde hazirlanmistir.Basarilar diliyorum kendisine ve sevgiler ....

Ne zamandir sekilli kurabiye yapacagim yapamadim gitti sonunda dün kalkisdim.Yani yapardim da ben pek kuru seyler sevmedigim icin kim yiyecek endisesi vardi o yuzden yapmadim.Klasik bi tarzim vardi asil onu yapacakdim ama o kadar cok cesit yaptimki o arada onu unutuvermisim::)) hani uzeri catalla cizilir pastane kurabiyesi gibi superde olur.Ben tirtil kurabiyede yapayim ayni hamurdan dedim ama cok zorlandim tavsiye etmem:) cunku torbadan cikmasi cok ama cok güc ayrica benim sIkma torbamin ucuda ince.Kurabiye icin cok ince kaciyor incecik oluyo kurabiyeler.ve cabuk kiriliyor.Kolajdan pek belli olmuyor sadece iki resim koyacakdim ama onlarida koyayim ben en iyisi hak gecmesin kiyamadim:)) Komsuma yolladim rejimi bozdun bi daha yollama bana dedi ::))) Bosver ne rejimi dedim bende :) Tarife gecelim demi evet gecelim:))

1 paket margarin
500 gr.nisasta (benim paket 400 grlikdi ben o kadar kullandim:)
2 adet yumurta
1 Paket vanilya
1 bardak pudra sekeri(hamur cok un aldi bence 1,5 bardakda olabilir)
aldigi kadar un ( tarifte 4 kasin un yaziyodu ama ne 4 ü bu aldikca aldi unu :) ben diyeyim 10 siz deyin 15 kasik ::)))

süsleme malzemeleri size kalmis :)

40 yorum:

Naşide Dönmez dedi ki...

canımcım ellerine sağlık.döktürmüşsün yine.ama yer gök kurabiye olmustur herhalde.yanlız tarifi anlatışına bayıldım.-siz deyin 10 ben diyeyim 15 kaşık:)))tuttum bunu valla:)))ellerin dert göresin.sevgiler.naşide

Aynur dedi ki...

haha ::)) yaw nasidecim ne yapayim ama sayamadim bile o kadar cok un istediki ::))) veriyorum veriyorum kanmiyo ::))) yorum icin tskler

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik hele dugmelilere bayildim :) derse girmeden bakim dedim :) bizim arnavut kizlarda bayildi :) bunlara nihan sende yap bizeeeee diyolar tepemde hehehehe :) bu arada neyi anlatamadigini anlamadim ??????

Adsız dedi ki...

canim ohhh sabah sabah gozlerim acildi
cesit cesit kurabiyler harika...

ellerine emegine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com

sarımutfak-hande dedi ki...

slm canım
harika olmuş bunlar ya ellerine sağlık
yorum için teşekkürederim
sevgiler
gayfede görüşürüz:):):)

Adsız dedi ki...

Canim ne kadar güzel kurabiyeler yapmissin böyle,ellerine saglik.Ben de spiral kurabiye yapmistim ama yayinlanmayi bekliyor.Sevgiler..

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Senin de ellerine saglik, cesit cesit sekiller vermissin,ozellikle uc numalarali fotograftakiler cok hosuma gitti

Betül İnce dedi ki...

Aynur'cuğum,

Haklısın, hem bu leziz tatlar hem de kış, yağlanmamak mümkün mü. Kurabiyelerin çok güzel, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

uygarimizlahayat dedi ki...

Valla kurabiyeler nefis, hımmm, ellerine sağlık, pastane kurabiyesi gibi olmuş hepsi...

Adsız dedi ki...

Oohh maaşallah, bir yıllık kurabiye stoğunuzu yaptın herhalde. Hepsi çok güzel olmuş, bende iki renkli olanını çok beğendim, ellerine sağlık valla. Tırtıl kurabiye ise sıkma torbasıyla olmuyor, benim de başıma geldi, oradan iyi biliyorum. Pazarda veya büyük marketlerde (ben carrefourdan aldım) küçük huni şeklinde bir aparat var, sadece tırtıl kurabiye yapmaya. Sevgiler...

Aynur dedi ki...

evet gördüm o aparati arkadasim aldi.tr ye gidince bende alacagim :)stok falan yok valla dagittim hepsini bitti ::)) tsk ederim hepinize yorumlarinizdan dolayi.

saniyesultan dedi ki...

canım ellerine sağlık ben ortadakilerden aldım.Bizim evde kurabiye tarzı şeyler yenmediği için çok yapmıyorum.

Adsız dedi ki...

tarifdunyasiPORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 12

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
28.01.2008 - 03.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://tarifdunyasi.blogcu.com/ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''12" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
SELAM VE SEVGİLERİMLE...

Hilal KAYA dedi ki...

ımm harika görünüyorlar, ellerine sağlık....

ŞENAY dedi ki...

Canım Arkadaşım, yine coşmuşsun bakıyorum.Hepside çok güzel görünüyor.Çeşit çeşit, bol bol kurabiye,sülaleye yetmiştir heralde,bunlar:)Hani bize, hani bize:))Ellerine sağlık, Bende çok severim o dediğin pastanelerde satılan un kurabiyelerini, süper olur.Ama evde yapmak en güzeli tabiki:))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Aynurcum ne güzel çeşit çeşit yapmışsın.bende başlayınca birkaç tepsi yapıyorum. annemdeyim her akşam farklı bir tarif ev kalabalık olunca yeniyor Allahtan kendi evimdeyken de apartman komşularıma dağıtarak çözüm buluyorum.ellerine sağlık canım istersen gönderelim istediğin huni kurabiye kalıbından:)

sevgiyle kal

TATLI DİYAR dedi ki...

selam aynurcum
ellerine sağlık
içindeki kurabiye canavarı iplerinden kurtulmuş heralde:)))
ellerine sağlık tekrardan canım
ama klasik olanınıda bekliyoruz ok
sevgiler görüşürüz

SOFRAM dedi ki...

Çeşit çeşit kurabiyeler, hepsi de çok güzeller, ellerinize sağlık, sevgiler...

Adsız dedi ki...

aldım canım eline sağlık allah razı olsun sevgiler selamlar

anneminkizıyim dedi ki...

Selam canim, anneler yeni türkiyedenmi geldi, bunlar ayni hazir gibi, onlar hazir alip getiripde bizi isletmiyesin, itiraf et hadi.....
Ellerin dert görmesin, sevgiler...

Aynur dedi ki...

oy oyy kurban olurum ben sana cok sakacisin ablam :)) sagolasin yorumun icin :)

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Aynur'cum cnm bence denemelisin tarifi ayrıntılı ekledim zorlanmadan yapabilirsin bence.bu arada kurabiyelerin nefis görünüyor.

Adsız dedi ki...

aynurcum, nefis olmuş nefis...

ellerine sağlık hayatım

sıcacık sevgiler...

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık kurabiyeler süpeeer

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ohhh miss gibi kurabiyeler çok şirinler valla ellerine sağlık canım öpüyorum iyi geceler

adigenisehilal dedi ki...

çeşit çeşit şekil şekillll.... ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Selam..canım ziyaret ve yorumun için teşekkürler..Kurabiyelerine bayıldım eline sağlık..sevgiler..

Melek* dedi ki...

ay ay ay benim aynur ablam nelerde döktürmüş böyle pes doğrusu:)ama acaba senmi yaptın pastaneden alıpdamı çektim diyecektimki demiyorum çünkü biliyorum aynur ablacım çok hünerlidir maş. ellerin dert görmesin

Adsız dedi ki...

merhaba aynur aşureyi yemişsin afiyet olsun umarım begenmiştirsin kurabiyelerde çok güzel ellerine saglık

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bir kurabiye canavarı olarak talibim kurabiyelerine:)..ellerine sağlık cnm çeşit çeşit ne güseller.. sevgilerimle..

banada beklerim;)

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Aynurcuğum kurabiyeler nefis olmuşlar bayıldım ellerine sağlık...

angel dedi ki...

canım ellerıne sağlık.görüşmek uzere...

muko dedi ki...

ooff off ne kadarda güzel görünüyorlar ellerine sağlık

hatice dedi ki...

Aynur'cuğum kurabiyeler harika , lahmacunlara ise bittim , nefis olmuşlar ellerine sağlık..sevgiler..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Aynur'cum cici kurabiyeler geçidi olmuş resmen :)) Ellerine sağlık

dogada.blogspot.ru dedi ki...

aynurcum kurabiye şöleni yapmışsın pastahane gibi maşallah her çeşit var hamarat hemşerim ellerine sağlık en alttaki ler düğmeliler hele süper olmuşlar sevgilerimle canım

Unknown dedi ki...

aynurcugum kurabiyeler birbirinden nefis ellerin dert gormesin .canim sevgilerimi birakiyorum.

dolmaningunlugu dedi ki...

Aynurcugum Merhaba
Bayilirim kurabiyeye kuru falan demem yaninada bir cay demler onlari bir guzel afiyetle yerim :))
Senin yaptiklarinda tam benim sevdiklerim gibi olmus ellerine saglik canim.
Guzel bir hafta gecirmeni dilerim.
Sevgiler

İlker Ergin dedi ki...

aynur bunlar süper.hemde bir sürü olmuş.ayy tam bana göre.bayıldım canım.ellerine sağlık.sevgiler.

heybem dedi ki...

cok tatlısın cooook.mesajın için tesekkkürler.şimdi oglum basımda banada bundan yap diye basımın etini yiyor. cok sıcakkanlısın ellerine saglık aynuruuum