14 Ocak 2008 Pazartesi

Mercimek Köftesi


Daha dumani uzerinde :P ellerim yana yana yapdim hemide yaa yaa ciddiyim yaa niye inanmiyosunuz :P ::))) Icimden geldi maydanoz varken yapayim dedim.
1 su bardagi mercimek
1 su bardagi ince bulgur kullandim
ortasindaki o yuvarlak seyide bu hafta ilk kez aldim:)Physalis diye bir meyve.ilginc bir meyve.disi daha ilginc googleye yazin bi bakin eger merak ederseniz.tadida daha ilginc ::)) neysem hadin afiyet olsun yiyenler gelsin bak tabak duruyo halaaa ::))

25 yorum:

Naşide Dönmez dedi ki...

canım ellerine sağlık.bide yana yana yapmışsın bizim için.zaten kızlarda istiyodu.aldım hepsini.he hee

Adsız dedi ki...

Güzelim, amanda aman ellerine sağlıkk.Çok güzel görünüyor,hemen yiyelim, bari, öyle bakmakla olmaz :)))

LeYYa dedi ki...

hee.geldim deaa ben annamam çetten filan aynurum alamanyalım))yorumdan idare edelim diyorum))mercimenk köftesi de gzl çete gelenlere ikram edecen mii acep?ozman örenirim belkim))

Adsız dedi ki...

merhabalar;
Aynurcuğum niye acele ettinki canım:)azcık soğusaydı :)) ellerine sağlık, harika görünüyo.o meyvenin adını aldım şimdi bakacağım google:))öptüm.
asotu.blogcu.com

ceyt dedi ki...

Aynurcum, köfteler nefiss olmuş.ellerine sağlık.çok severim.kaldıysa yemeye geldim:)
sevgiler canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuş canım.bayılırım mercimekli köfteye

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Köfteler nefis olmuş ellerine sağlık.O meyveyide araştırdım değişikmiş gerçekten...

Betül dedi ki...

aynurum ellerine sağlık cnm çok severim bende mi yapsam

Betül İnce dedi ki...

Aynur'cuğum,

Ne kadar özlediğimi farkettim mercimekli köfteyi, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

dolmaningunlugu dedi ki...

Aynurcugum
Ellerine saglik cok severim mercimekli kofteyi cokta guzel gorunuyor buradan :))
Guzel bir hafta gecirmeni diliyorum.
Sevgiler canim

Yaren dedi ki...

Aynurrrrrrr,köften cok güzel olmus ellerine saglik canim,güzelde süslemisin.Ama merak ettim tam ortasina koydugun sari yuvarlak sey nedir:)))) seker mi kiz yoksa.

anneminkizıyim dedi ki...

Selam aynurcugum,
ya sen bu gün mercimekli köfte yapiyorum dedindi ya cok canim istedi yarinda be mi yapsam ne yapsam, pekibunun yaninda ne yapiyordun, bir türlü söyleyemedin. physalisi benden mi kacirdin sen nisam masamda bir tane yiyen olmus, haha sevgiler,,,

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
ellerinin yanmasin degmis valla, lezzetli mi lezzetli görünüyor burdan, simdi olsaydi bir tane hazirda ne güzel olurdu, senin de ellerine saglik canimcim.

Selamlar ve öptüm..

keskinli dedi ki...

aynurcum ellerine saglik canim harika olmus bu köfteler marula sar sar ye öptüm sevgiler canim

Adsız dedi ki...

Bayılırım mercimek köftesine. Çok ta canım çekti. Yapmayı düşünüyorum. Ellerine sağlık.

muko dedi ki...

merhabaaaaaaaaaaaaa
off off harika görünüyorlarr banada kaldımııııııııı:)

Leziz Tarifler dedi ki...

Mercimek köftesine bayılırım. Her misafire gönül rahatlığı ile ikram edilebilir. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim, beni aramissin, hayrola, bende ancak simdi gördüm. O "60" olayini dün aksam chatte Arzu arkadasimiz bize kendimizi motive etmemiz icin önerdi, yani motive anlaminda sadece, ayyy, bende zaten tam olarak hatirlamiyorum bu kadarini söylüyorum.

Chat o kadar hizli akiyor ki sende biliyorsun, öyle iste.

Umarim yardimci olabilmisimdir, sana iyi aksamlar canim.

Selamlar ve öptüm..

yesildomates dedi ki...

ellerine kollarına sağlık canım..

birde turşu olsa değme keyfimize ne güzel giderdi köfteyle..:)))

öpüyorum..görüşmek üzere arkadaşım..

Disalce dedi ki...

anaaa...nasılda canım çekti...

inandık inandıkta...bizde ver daa...

ellerine sağlık....

neffis...

NiNo dedi ki...

ayy super olmus aylarrrrrrrr var ben bunlardan yemeyelki ellerine saglik canim

sevimin sayfasi dedi ki...

köfteler cok güzel olmus
canim cekti simdi
ellerine saglik

Melek* dedi ki...

ay bende bugün oturmada yedim çok güzeldi elerine sağlık bizim ufaklık bayılıyor

Adsız dedi ki...

canım blogunu iyice karıştırp gezdimm dolaştım hayran kaldımm..nasıl güzel şeyler hazırlamışsın..nasılda şık sunmuşsun vee en önemlisi ne kadar içten ve samimi yazmışsın yazılarını..tebrikler..bende beklerimm

NESRIN dedi ki...

Ben bir kere onlardan toplamistim domatese benziyo diye yiycektim tam, teyzemde onlar ne? ne oldugunu bilmedigin seyleri yeme nolur nolmaz diye attirmisti.Hala keske deneseydim tadi nasildiki acaba diye merak ederim.Bak demekki yeniyormus.