25 Ocak 2008 Cuma

Lahmacun

















Lahmacunlari nino da görünce kesinlikle denemeliyim dedim:) Ocakta tavada pisirilmesi tuhafima gitti biraz allah allah nasil olur dedim.Hatta arkadasla konusuyoruz üstleri pismez nasi olcak dedi:) Ama demekkki oluyormusss degilmi arkadaslar :)) hatta cokda guzel olabiliyormus:) Gercekden nefis oldular denemenizi tavsiye ederim.tarif nerde derseniz.tarif nino
da :) haa bu arada unutuyordum ben ayni hamurdan bikac tanede pide yapdim.mantar vardi evde ben pek severim mantari.bi deniyeyim dedim mantarli pide nasil oluyor diye gercekden oda cok guzel oluyor denemelisiniz ...

afiyet olsunn herkesee

36 yorum:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Aynurcuğum nefisss olmuşlar.Bu aralar çok karşılaşmaya başladım sonunda dayanamayacağım bende yapacağım galiba.Ellerine sağlık canım...

Baharcicegi dedi ki...

Lahmacunlarin kokusunu aldim mis gibi hemen geldim,bende pizza tavasinda yapiyorum kapagini kapatiyorum üstündeki kiymalar iyi pisiyor.
oglusum cok sever teyzesi bir tane aliyorum eline saglik canim

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Hep niyetleniyorum ama,hayata geçirmek bir türlü kısmet olmadı.Ellerine sağlık.Çok nefis görünüyorlar.

NiNo dedi ki...

nedense kim duysa inanamiyor butarife zerrincimde cok sasirmis denemis begenmisti sende begenmissin cok sevindim canim ellerine saglik ve afiyet seker olsun ama kilo olmasin ;)

Disalce dedi ki...

aynurcum harika olmuş..canım istedi gece gece ....

ellerine sağlık şekerim....

meleginmarifetleri dedi ki...

offff harika olmuş aynur ellerine sağlık baay

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyorlar.
Ben lahmacunu maydanoz ve limonla seviyorum.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Kiss Aynur,
kaldi mi daha bu güzelliklerden? Eger varsa bende rica edeyim bir tane ama bol salatali olsun ve limonda olsun, harika bir görüntü, gecenin bu vaktinde beni benden etti, ellerine saglik diyorum.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

Adsız dedi ki...

slm ayy ayy ayy valla ne canim cekti ellerine saglik canim lahmacunlar nefis görünüyolar

anneminkizıyim dedi ki...

merhabalar canim, lahmacunun harika olmus,istah acici bir lezzet, sevgiler...

Unknown dedi ki...

canim lahmacunlar nefis olmus nasilda canim cekti anlatamam ellerin dert gormesin
sevgiler

dolmaningunlugu dedi ki...

Aynurcugum
Ellerine saglik bu ne guzel goruntu firinda pismis gibi gozukuyor gercekten de denemek isterim . Canimiz cekti simdi gorunce :))
Sevgiler canim

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

offf Aynurcuğum mahvettin şimdi gecenin bu saati benii harikaaa ellerine sağlık canım... öpüyorum iyi geceler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

kızz Aynurcum siyah uzun saçlı olan benim canım:))))
öptüm iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

Aynuuuur,bana lahmacun kaldimiiii.Yaa bunlar sahane olmuslar Aynur'cum,ellerine saglik canim.

Dilek Mutfakta dedi ki...

elinize sağlık harika bir görüntü neyseki kokusunu alamıyoruz yoksa dayanamayıp gece gece lahmacun yapacaktık...

keskinli dedi ki...

of ofo of bacim ne yaptin ya
yenmezmi bu ellerine saglik bayilirm ben icine bol cacik salata oh gecnin bu saatinde nasil aciktim ya polise rüsvet vveririsin artik sen anladin onu:)))

pelince dedi ki...

Aynur ellerine sağlık,harika gözüküyor.

Sevgiler

Melek* dedi ki...

of offf offf bayıldım o kadar karnım açki olsalar kalmazddı benden kimseye ellerine sağlık afiyet olsun size

Adsız dedi ki...

Aynurcuğum ya beni yıllar önceye götürdün canım.ilk lahmacun deneyimim bir şahaserdi:))) tabak gibi dimdik duruyodu lahmacunlarım kıvırmaya imkan yoktu:))kağıt helva gibi kıtır kıtır yedik..elleine sağlık şahane olmuşlar.
asotu.blogcu.com

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık aynı hazır gibi gözüküyor. deneyeçeğim..

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
harika olmuş hayatım bunlar.benimde tuhafıma gitti ocakta pişmesi.demekki oluyor:):)
ellerine sağlık

muko dedi ki...

of off off nede güzel koktular yavvvvvvvvvv:)
çok güzel olmuşlarr ellerine sağlıkkkkkkkkk

Naşide Dönmez dedi ki...

canım aynurcum ellerine sağlık.çok güzel omus bunlar.ama bende mantarli pideden isterim ona göre:)))sevgiler.naside

İlker Ergin dedi ki...

aynurcum nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

lahmacunlar nefiss görünüyor.ben daha fazla dayanamam seyretmeye:)ellerine sağlık

sevgiyle kal

angel dedi ki...

merhabalr Aynur hanım,ziyaretinz ve yorumunz için teşekkür ederim.çok güzel şeyler yazıyorsunz benım blogum için çok saolun.temaya gelınce ben çok çocuk ruhlu birriyım.herhalde ondan:)sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

Bu lahmacundan ben de iyice kızdırılmış fırında yapıyorum. Ama böylesi çok enteresan geldi. Mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık.

made in funda dedi ki...

merhabalar canım.lahmacun benim en sevdiğim lezzetlerden.ama tavada da güzel olduğuna inanıyorum çünkü resimler herşeyi anlatıyor.oh şöyle bol yeşillikli limonlu..afiyet olsun canım...

Adsız dedi ki...

Bir lahmacun sever olarak hemen denemeliyim diye düşündüm okurken. Harika. MİSSS gibi duruyorlar ve umuyorum öyle de kokuyorlar. Ellerinize sağlık. Yeni kurduğum bloğumla aranızdayım ekler ve sayfamı ziyaret ederseniz sevinirim:)) Sevgilerle...

TATLI DİYAR dedi ki...

aynurcum
ellerine sağlık canım
lahmacun çoooook güzel görünüyor
görüşmek üzere tatlım
hoşçakal:)))))

emineninemekleri dedi ki...

Merhaba Aynur
Offffffffff lahmacunlarin coooook nefis görünüyor. Daha yeni yaptim bende ama yinede insan lahmacun deyince vazgecemiyor.Ellerin dert görmesin canim.
Benide yorumsus birakmadigin icin coooooooook tesekür ederim.
Herkesi bekliyorum http://www.defne-yapragi.blogspot.com/

Sevgilerimle
Emine

NiNo dedi ki...

kalibi www.pastamalzemeleri.com dan aldim amerikadan getiriyorlar wiltonun kalibi hem pratik hemde guzel bir goruntu oluyor tavsiye ederim

birten dedi ki...

ellerine saglik,lahmacunu görüpte yorum yazmadan gecemedim...cok güzel görünüyor...

dostkokusu dedi ki...

aynur canım lahmacunların o kadar iştah açıcıki canım çekti deniycem inşallah en kısa zamanda.Bende mantar delisiyim mantarlıda denenecekler arasına girdi sayende teşekkürler...

dostkokusu dedi ki...

Bu arada linklerin arasında yer almak isteriz:)