18 Aralık 2007 Salı

Hindistan Cevizli Labne peynirli bezeler

PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI 8 Sevgili Ayse Icin....

Bu tarife ben bayiliyorum.Ama ne malesefki Tr.de böle biseyin var olup olmadigini kimse bilmiyor.Almanya`da bu biskuvilerden var.Oldukcada ucuz ve lezzetli bir tatli oluyor.Buraya bunu ekleme vesilesi ile belki bilen birileri varsa buyuk sehirler de belki mevcuttur bana da yol göstermis olursunuz.Ben kucuk sehirde yasadigim icin belki bulamiyorumdur.Kedi dili denen biskuviye benzedigini tahmin ediyorum sadece bu kadar ama bu kedi dili biskuvilerlede yapilabiliyor o seklinide denedim.size paketinin resminide yollayacagim.Almak isteyenler olursa yol gostermek maksatli.Almanyada marketlerde rahatlikla bulunabilecek bir biskuvi.
Isterseniz artik tarife gecelim :)
Bir paket bisküvi icin;

yarim paket labne peyniri
1 paket krem santi1
1 paket hindistan cevizi(trdeki paketler bana biraz komik geldi o kadar kucukki bunlardan ancak 10 tane yapabiliyor:) ben almanyada paketlere göre sölüyorum 200 gr.burdaki paketler.buyuk bi bölümü kullaniliyor bir paket bisküvi icin100-150 ml süt
malzemelerimiz bu kadar. simdi gelelim yapimina
sütü derin bir tabaga döküyoruz.hindistan cevizinide.krem santiyi cirpip labne peyniri ile karistiriyoruz.ikiser tane biskuviyi sute batirip hemen cikariyoruz kesinlikle bekletilmemesi gerekiyor.cok yumusamamasi acisindan.sute batirip cikardigimiz biskuvilerin icine bu karisimdan koyuyoruz yapistiriyoruz ikisini birbirine hindistan cevizine buluyoruz.servis tabagimiza aliyoruz.bu islem böle devam ediyor. Bittikden sonra buzdolabina beklemeye aliyoruz.birkac saat beklemesi yeterli oluyor.buzdolabina koymadan bile tadina bakabilirsiniz mukemmel birsey ortaya cikiyor helede benim gibi hindistan cevizi severler icin... Afiyet Olsunn...

14 yorum:

keskinli dedi ki...

CANIM
BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,
BU GÜZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN
ICIN COOOK TESEKKÜR EDERIM.
ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!

TARIFIN 33.SIRADA YERINI ALDI GELIP BAKABILIRSIN SEVGILER

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

İlk defa gördüğüm bir lezzet.Farlı ama lezzetli olmalı bizimle paylaştığın içim teşekkürler.Ellerine sağlık arkadaşım...

Unknown dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan kurban bayramın kutlu olsun... Ailen ve sevdiklerinle daha nice bereketli, sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim…

Unknown dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan kurban bayramın kutlu olsun... Ailen ve sevdiklerinle daha nice bereketli, sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim…

Gönül dedi ki...

aynurcum ellerine sağlıkkkk yeavrım ...ya çek şu tatluları gözümün önünden recime girdik didik dimi.......:))) bayramda bozacam ne yapsam kardır eheheh

belgin kıral dedi ki...

selam canım,
ellerine sağlık,
değişik bir tat!!!
denemeli, en kısa zamanda
sevgiler

sefertasi.blogcu.com

lalecik dedi ki...

Sevgili Aynur, huzurlu, mutlu, sağlıklı bir bayram diliyorum sana.
Sevgiler.

Seda dedi ki...

ellerine sağlık canım.
seninde bayramın kutlu olsun..sevdiklerinle beraber sağlıkla daha nice bayramlara...

Adsız dedi ki...

Sevgili Aynur hanim,
kurban bayraminiz kutlu olsun.Tatlinizi denemek istiyorum,lütfen bisküvülerin adini yazarmisinniz! Bende NRW de yasiyorum.
Danke!

Ayse

Aynur dedi ki...

aysecim blogun varmi yokmu bilmiyorum ama buraya yazmak zorundayim umarim ulasirsin tekrar bisküvi ile ilgili detaylar sayfanin en altindaaa yer aliyo biraz asagiya dogru inersen resimlerinide göreceksin

sevgiler...

yorum birakan herkese tesekkürler...

Adsız dedi ki...

Sevgili Aynur hanim,

cevap icin tesekkürler Eierplätzchenleri buldum, en kisa zaman da deniyecegim.
Hayirli bayramlar, hersey gönlünüzce olsun

Selamlar

ayse

EZGi :)) dedi ki...

çok güzel bir lezzet.mutlaka deniycem.tarifi okudukça içim eridi.
ellerinize saglık
sevgiler

lalecik dedi ki...

Yeniyılda mutluluklar diliyorum canım.
Sevgiler.

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık. bisküvileri satın alıp arasına mı yaptığın malzemeyi koyuyorsun.www.saniyesultan.blogcu.com