15 Aralık 2007 Cumartesi

Semiz Otu Salatasi



Gecenlerde markette sebze bakiniyorum.Semiz otlari ucuzlamisda.Ama ben normalde hic yemedimde.dedim ne yapsam acaba:) Herseyin bir ilki vardir bir denemek lazim diye dusunurken bir baktim almisim bile semiz otlarini:) Geldim internette kisa bir arastirma surecinin ardindan(yemegi oluyor biliyorum ama yapmak istmiyorum:) salata yapmaya karar verdim.Aman allahim ispanak cok iyi yine semiz otu yikamak ne zor öleeee :) Neyse bi yarim saat 45 dk lik semiz otu yikama cilesinin ardindan salataya kavustuk:) Böle bisey cikti ortaya belirli bir tarifim yoktu icine normal salata malzemeleri kattim biraz karisik konserve vardi misir,kirmizi biber,bezelye seklinde.Onlardan kattim mayanoz ve yogurt karisimi ve tabiki zeytinyagi:) Ilk deneme konusunda dusuncelerimi sorarsaniz emmmm seyyy nasi desemmm:) Ben eksi bisey oldugunu dusunuyordum ama eksi degilmis öncelikle bunu söleyebilirim.Tadi kotu degil ama öle cok da sey bir tat olarak gelmedi banaaa hani nefissssss falan diye :)) Yiyenlere afiyet olsun canimm ama ben bidaha almiiimmm:) (ama tadindan dolayi degil yikama guclugunden dolayi yanlis anlamayin::)))

9 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

merhaba aynur.bana gelmişsin çok mutlu oldum.herzaman beklerim.blogun çok güzel artık sık sık uğrarım.sevgiler

NiNo dedi ki...

blog mansetten geldim ben seni yerim :DDDD

biz cok severiz heryaz yapariz ne guzel olmus

Yaren dedi ki...

Ne güzel bir salata Aynurcum,ellerine saglik.Benim yerimdede ye olurmu,unutma:)Iyi pazarlar canim sevgilerle.

Adsız dedi ki...

Canım AYnur,

yıkaması gerçekten dert ama sağlık bakımından çok faydalı. mehmet Öz evinizden semizotunu eksik etmeyin diyor.

yemeli :)) ama başkası yıkasın dimi :))))

aynurum ellerine sağlık

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim, simdi acidim sana bunlari okuyunca, ama bak sonradan ne harika bir salata olmus, bende cok severim. Anlamadigim, sen bunlari bizim marketlerden mi aldin da öyle camurluydu bunlar?

Selam ve sevgilerimle..

Aynur dedi ki...

Ezgi tesekkür ederim tabiki herzaman gidis gelis yapariz artik :)

nino bende seni yerim ::)))

Yarencim zaten simdiye kadar yemedigim kadar yedim:) Yarim tabak:) Hepimize sayilmisdir o:)

Zerrin ablam mehmet özde kim yaw :) Tanisiyoz mu ? :) tesekkür ederim

Kevser ALDI den aldim ama ne kadar yikanmisda olsa suyu döktügümde alti kum dolu oluyor ve ufacik yapraklarin arasinda kum oluyor o yuzden icim rahat etmedi canim ondan yani :) Tsk ederim...

Minik Kus dedi ki...

Aynur, yorumun icin tesekkurler. Dedim ben de gelip bir ziyaret edeyim ve kurabiye ile ilgili bir sey soyleyeyim. Kaliplarini kullanmak icin guzel bir kurabiye bence, ben cok severek yapar ve yediririm, herkes de begenir. Yalniz bir noktayi unutma. Kurabiye nisastali oldugundan ve kati yag ile sivi yag bir arada kullanildigindan hamuru dagilmaya cok musait. Yani merdane ile acarken biraz sorun cikarabilir. Merdaneye yapismasi cok normal. Sadece dikkatli bir sekilde yavas yavas acarsan daha iyi sonuc eled edersin. Istedigin incelige gelince de merdane ile cok bastirmadan uzerinden bir kac kez gecersen merdaneye yapisip kalkan kisimlarini duzeltebilirsin. Son bir sey daha. Kalipla kestikten sonra kurabiyeleri kaldirirken dikkatli olmalisin cunku hamur dedigim gibi dagilmaya cok musait. Yaparken sinir olabilirsin ama tadini cok begenecegine eminim. Agizda hemence dagilan kitir kurabiyelerden. Her yapisimda bir daha kalip kullanmiycam diyorum ama sekilleri cok sevdigimden her seferinde de iskenceye ragmen kalipla kesiyorum. Amma uzattim. Gorusmek uzere, umarim dener ve begenirsin.

MUTFAKISTAN dedi ki...

afiyet olsun cok saglikli cok guzel bir salata canim ellerine saglik sevgiler iyi bayramlar

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar,
Ne güzel bir sayfa iç ve iştah açıcı.. Ah şu kio derdimiz olmasa..
Ama semizotuna gelince dayanamadım, bizde çok sevilir hanımda (http://soframdan.blogspot.com) çok yapar hemde birçok çeşidini.. Cacık gibi salatasını, limon ve nar ekşisi ile ekşilemesini, sıcak yemek olarak kıymalısını v.b.
Ama şansınıza sizi yoracak kadar yıkanmayı gerektirecek bir semizotuna denk gelmişsiniz...
Gene de siz bilirsiniz amma sakın vazgeçmeyin..
Tüm tarifleriniz için emek ve ellerinize sağlık...
Ailecek selam ve sevgiler...