18 Aralık 2007 Salı

Iyi bayramlarr


Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!

Baklava yapdim ama henuz tabakda resimleyemedim:) Onuda yaparim insallah o zamanda eklerim.Herkese iyi bayramlar diliyorummm...

69 yorum:

Leziz Sofralar dedi ki...

Aynurcum seninde bayramin mübarek olsun canim,sevdiklerinle beraber mutlu, saglikli ve bereketli bir bayram diliyorum...
kucak dolusu sevgiler...

birten dedi ki...

seninde bayramin kutlu olsun,bu yazdigin güzel dilekler hepimiz icin olur umarim:))

Mutfak Havlusu dedi ki...

bu bayramda güzel anlarla geçsin herkes için..
ailenizin ve sizin bayramını tebrik ederim,hayırlı bayramlar dileğiyle..

Betül dedi ki...

aynurcum ellerine sağlık cnm, sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum....

NiNo dedi ki...

saglikli mutlu nice guzel bayramlara

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

çınarkurabiye dedi ki...

Kurban bayramini simdiden kutluyorum..ömrünün bayramlar kadar guzel,mutlu ve sıcacık geçmesini diliyorum..

sevgiler
gözde

Baharcicegi dedi ki...

bende yapiyorum labneli hindistan cevizi tatlisindan kedi diliylede güzel oluyor cok pratik.
bende senin ve ailenin bayramini kutlar huzur dolu neseli bir bayram gecirmenizi dilerim.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ellerine sağlık canım..
Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan Kurban Bayramınız kutlu olsun.

banu kırmızıgül dedi ki...

Kurban bayramınızı kutlarım. saglıklı mutlu bayram gecırmenız dılegıyle.
sevgıler..

meleginmarifetleri dedi ki...

baklavandan aldım canım bir dilim..
Ailenle birlikte nice mutlu ve sağlıklı bayramlar geçirmenizi temenni ederim hoşçakal öptüm

NESRIN dedi ki...

Bayraminin mutlu ve huzurlu gecmesi dilegiyle..
Hayirli bayramlar...

keskinli dedi ki...

canim hayirli bayramlar
aranca kremayi sormussun ya evet santiye benzeyen bir krema oluyor sevgiler

Zeynep dedi ki...

Baklava ne kadar güzel görünüyor, ellerine sağlık. Sevdiklerinizle baklava tadında güzel bir bayram geçirmeni dilerim.

Betül İnce dedi ki...

Aynur'cuğum,

Ben de sana sevdiklerinle birlikte mutlu, huzurlu, sağlıklı bir bayram geçirmeni diliyorum.
Baklava süper, ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik baklavan harika, insallah huzur icinde, saglikli ve neseli olarak yer ve güzel bayramlar gecirirsiniz, sevgiler...
Bayraminiz Kutlu olsun

SOFRAM dedi ki...

Ziyaretinize teşekkürler, bayramınız mübarek olsun, baklavanız da mutlaka çok güzel olmuştur ellerinize sağlık, sevgiler...

Figen Karavas dedi ki...

Hepimizin Bayramı Kutlu Olsun

Sağlıkla, huzurla, sevgiyle, barışla geçen bir bayram olsun...

Figen KARAVAŞ

yaban mersini dedi ki...

cnm.bayramın kutlu olsun..mutluluklar.

Adsız dedi ki...

canimcim bayramin mubarek olsun hayirlara vesile olmasini dilerim
ailenle sevdiklerinle birlikte huzurlu bir bayram gecirmebi temenni ederim
sevgiler


www.yenitadlar.blogcu.com

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Mutlu Bayramlarrr:))
Baklava da nar gibi kızarmış hani ;)
Sevgiler...

sofi dedi ki...

Ne güzel bir şey bayramlaşmak, sürpriz oldu benim için, taa uzaklardan gelen sıcacık bir mesaj.Aynur'cum sanada ailenle iyi bayramlar diliyorum, sevgiler...

Adsız dedi ki...

canim sagol o güzel dileklerinden dolayi canim seninde o mubarek kurban bayramini kutlar daha nice bayramlar dilegi ile seviler

ebrulitatlar dedi ki...

Aynur'cum ailenle birlikte huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ziyaret ve güzel dilekler için teşekkür ederim...
Sizinde bayramınız mübarek olsun..
Sevgiler.......
_____@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____

ezgi* dedi ki...

Merhabalar..
Öncelikle ellerinize sağlık,ayrıca bloguma bıraktığın mesaj için çok teşekkür ederimm
Her zaman beklerim..
Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım...
İyi bayramlar
EzGi

Adsız dedi ki...

Birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.
opuyorum:)

incikboncuk dedi ki...

ev baklavasına bayılırım, hemen bitmeden bi tabak rica etsem :))) ellerine sağlık.

iyi bayramlar

laleninbahcesi dedi ki...

güzel bayram mesajınıza teşekkür ederim. Baklavalar harika görünüyor. Ellerinize sağlık. Tüm sevdiklerinizle nice mutlu bayramlara.

elifin tarifleri dedi ki...

Sevgili Aynur bayramını kutluyor,her gününün bayram güzelliğinde geçmesini diliyorum.
Sevgiler...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Bayramlar
Umuttur,özlemdir...
Sevdiklerimizin daima yanımızda olması dileğiyle
Hayırlı bayramlar.

one ben bir sey dedi ki...

Aynurcum,
Bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyorum
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

uğramışsın teşekkür ederim. aynı dilekleri bende senin için diliyoru. bayramın kutlu olsun. yine beklerim.

Ferhanca dedi ki...

Aynur bayramını kutlar güzel günler dilerim .çok öptüm sevgiler. ..baklavada yakıyor yani..

Admin dedi ki...

SEVGILI AYNUR,
ZIYARETIN ICIN COK TESEKKUR EDERIM CANIM, BLOGUN HENUZ YENI SANIRIM, GUZEL ARKADASLIKLARA VESILE OLMASINI DILERIM, BOL PAYLASIMLAR.
SITENE SIMDILIK SOYLE BIR GOZ ATTIM, YOGUN BIR GUNUN SABAHINDA OLDUGUM ICIN, TEKRAR ZIYARETINE GELECEGIM, PISIRDIKLERIN NEFIS GORUNUYOR, ELLERINE SAGLIK.
AYNURCUM SIZE AILENIZ VE SEVDIKLERINIZLE BERABER GECERICEGINIZ NICE SAGLIKLI, HUZURLU VE MUTLU BAYRAMLAR DILERIM. SEVGILER...

Adsız dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun, ellerinize sağlık.
Sevgilerimle.

ÇALIŞAN ANNE OLMAK dedi ki...

Merhaba tariflerin hepsi birbirinden güzel. Demek Almanya'dasınız. Görümcemde orda oturuyor. Gurbetlik zor ama Türkiye'dede yaşam şartları,sağlık sorunları vs vs bilirsiniz işte bir sürü şey zor. Sistemli bir ülkede yaşamakda gayet güzel diye düşünüyorum. Bayramınız bende en içten dileklerimle kutluyorum.

İzmirden Almanyaya kucak dolusu sevgiler :)

busem dedi ki...

Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, kurbanlık hayvanların sesleri, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

Gönül dedi ki...

Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, kurbanlık hayvanların sesleri, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

hatice dedi ki...

Sevgili Aynur, bayram berekettir, umuttur, özlemdir, bayramın kutlu olsun..sevgiler..baklava muhteşem ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

merhaba, guzel yorumunuz için guzel dilekleriniz için çok tesekkur ederim, sizinde en içten dileklerimle kurban bayraminizi kutlarim, ailenizle mutlu bir bayram dilerim sevgilerimle.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Baklava çok güzel ellerine sağlık.Sevdiklerinle ve sevenlerinle mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

baklavamı yaptınnnn süpersinnnn...
en çok yapmak istediğim tatlılardan biri:)))ellerine sağlık canım
bayramınız mübarek olsun...
öpüyorum

sevimin sayfasi dedi ki...

kurban bayramini kutlar sevdiklerinle huzur icinde gecmesini dilerim
sevgilerimle...

Ayşegül dedi ki...

bayram tebriğin için teşekkürler canım ben de ailen ve sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram dilerim..

Unknown dedi ki...

Canim Kurban bayraminiz Kutlu olsun . Sevdiklerinle beraber nice mutlu bayramlar gecirmen dilegimle.
Kucak dolusu sevgiler

Adsız dedi ki...

SEVDİKLERİNLE, HAYIRLI, SAGLIKLI VE MUTLU BİR BAYRAM GEÇİRMENİ DİLİYORUM CANIM..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aynurcugum bayram mesaji atmak icin geldim ve su labne peynirli cicileri görünce bayram ettim biliyorusun.Bunlari bir arkadasta yemistim ve cok hosuma gitti.Arkadasta sagolsun tarifi yarim yamalak-hep böyle yapar-verdi.Cok tesekkürler.Ben hemen carsiya peynir almaya gidiyorum...Dur yaaaa bayramini da kutlayacaktim.Gurbette biliyorsun bayramlar eksik gecer.Bizde bu sene iyice eksik.Babamiz Türkiyede, ben evde, kizlar iste ve okulda böyle bayram mi olur?
Aynurcum bende senin ve ailenin bayramini kutluyor nici nice mtlu ve sihhatli bayramlar diliyorum.BERLIN'DEN SEVGILER

Leziz Tarifler dedi ki...

Aynur'cum , iyi bayramlar diliyorum.

Unknown dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim, seninde kurban bayramın mübarek olsun. Sevdiklerinle birlikte mutlu, sağlıklı daha nice güzel bayramlar diliyorum.Bu arada baklava nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

hayirli bayramlar

ceyt dedi ki...

Aynurcum, bayramını kutlar, nice güzel bayramlar dilerim canım.
sevgiler

Safran dedi ki...

Sevgili Aynur, bayramını en içten dileklerimle kutlarım... Baklavadan bi tane oğlum için bi tane de kendim için aldım... :)Ellerine sağlık, sevgiler...

Aynur dedi ki...

Arkadaslar hepinize tek tek tesekkür ediyorum ama malesef benim pc im bozuldu :( o yuzden suanda eredi olarak baktim baska yerden insallah tek tek ilgilencem daha sonra pc im duzelince :)

Yaren dedi ki...

Aynurcum kurban bayramin kutlu olsun ve tüm sevdiklerine nice kurban bayramlari kutlaman dilerim.

umran dedi ki...

sevgili Aynur ,
Bende senin bayramini kutluyorum,daha nice bayramalara sevdiklerinle beraber ulasman dilegiyle.
Ayrica sen yaptin diye demiyorum ama baklava cok guzel gorunuyor;)
Bana yorum biraktiginda bulundugum yerde gece oldugu icin yanlislikla geldigini zannettigim yorumlarini silemedim kusura bakma canim,sabah gordum ama sen silmistin zaten.
Bu arada blogun da cok hos.
Sevgiler Arizona'dan;)

Damak Tadı dedi ki...

Bayramınızı kutluyorum Aynur'cuğum..

Sevgilerle

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN. ZİYARET İÇİN TEŞEKKÜRLER

Naşide Dönmez dedi ki...

selam
canım seninde bayramın mubarek olsun.nice güzel bayramlara inşallah:)))

NaZLI GüNLüK dedi ki...

Merhabalar,

sayfama birakmis oldugunuz Bayram Mesaji ve sitemi beyenmis oldugunuz hakkindaki mesajiniz icin cok tesekkür ediyorum. Ne güzel sizin gibi zevkli bir sayfa sahibinin benim sayfami da güzel görüp beyenmesi :))

ben de sizin bayraminizi tebrik ederim. :)

Adsız dedi ki...

Kurban Bayraminiz mübarek olsun...

Sevgilerle Ayselce ;)

İnci'nin Mutfağı dedi ki...

Bende geçmiş bayramınızı kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim.

İnci

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Sana ve ailene 2008 yılı uğur, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
Sevgiler…

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Sana ve ailene 2008 yılı uğur, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Mutlu yıllar dilerim.
Sevgiler…

HULYA dedi ki...

Ziyaretinize çok teşekkürler.Ben de geçmiş bayramınızı kutluyorum.Yine beklerim.Sevgiler

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Geçmiş bayramınızı kutluyorum.Baklava süper.

NiNo dedi ki...

sagliklili mutlu huzurlu hayirli bir yeni yil dilerim
yeni yilda tum istekleriniz gercek olsun

sevgiler
nino

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2008 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyılınız kutlu olsun

LeYYa dedi ki...

ayol kanka olduk kaldık ordaa kanki kız.almanyaya selamlarr