10 Aralık 2007 Pazartesi

Muzlu Pasta


Gecen gunlerde coktandir almayi dusundugum kelepceyi aldim ve pasta denemeden edemedim:) Bu pasta cikti ortaya.Biraz fazla karisik bi pasta oldu.Cunku evde cilekli pasta kremasi vardi:) Krema cilekli uzerinde visne icindede muz :))) nasilda uyumlu degilmi :))) Ama guzel oldu yaw öle demeyin::)) Ilk defa pandispanyayi kendim yapiyorum hep hazir kullaniyordum.ama guzel oldu uc kat kestim. Icersine
4 yumurta
10 kasik un
7 kasik seker
kabartma tozu
Vanilya
Ve 10 gr.da nisasta yaziyordu ama benim paketin dibinde vardi doktum hepsini nekadardi bilmiyorum::))
Bu tarifle guzel oldu pandispanya ben begendim.bazi yeerlerde okudum yumurtalarin beyazi sarisina kesinlikle karismayacak falan filan o is uzun ben ugrasamam dedim böle yapdim::)) tembelligin biri bin para :)

17 yorum:

NiNo dedi ki...

harika bir uyum :) bencedeeeeee :DDD gule gule kullan kalibini ellerine saglik sekerim

Aynur dedi ki...

ooo yogun insan:) bana yorum yazmak icin zaman ayirmis ne buyuk seref :)) tesekkür ederiz efenim :) saygilar :)

DENİZSEFASI dedi ki...

hayırlı olsun kalıbın bu demektirki bol bol pasta tarifi ekleyeceksin, gayet iyi.
laf aramızda ben de çok uğraştıran tarifleri sevmem, karıştır hepsini olsun
bol meyveli olmuş daha ne olsun
ellerine sağlık

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Güzel olduğu belli sonuçta hepsi meyve pastayada yakışırlar.Kalıbını iyi günlerde kullan değişik pastalar bekleriz artık.Ellerine sağlık...

Aynur dedi ki...

arkadaslar bu ara bence benden pasta falan beklemeyin siz:)) Artik tabiri caizsee böö geldi:) yiycek kiside yok :)) ben her ne kadar heves etsemde yapamam yani.artik ben biraz yemeklere ilgi göstereyim hem esimin damak tadina uygun.bari yenir :))) Tesekkür ediyorum hepinizeeee

Disalce dedi ki...

meyve salatasında yiyoruzda pastadamı yemiycez...harika görünüyor...

ellerine sağlık....

disal.blogcu

Aynur dedi ki...

disal valla sagol :) birde sitenin adresini yazdigin icin tskler .kac kez sitene ulasmak istedim ama ismine tiklayinca gelen yerde sitenin adresi yok.oraya eklesen iyi olmazmi sitenin adresini.tsk ediyorum öpüyorum

Adsız dedi ki...

merhabalar aynur,
beni ziyaret ederek çok hoş bir yorum bırakmışsın canım.teşekkür ederim.siteni şöyle bir taradım, maşallah beceriklisin:))profilinde okudum da, çocuklar hep yaramaz olurlar zaten, ama büyüdüklerinde keşke, keşke dersin gene küçük olup tepemde gezseler..:)) pastan harika olmuş bence.uyum dediğin nedir ki,damağına hoş bir lezzet bırakıyorsa işte odur..sevgiler.her zaman beklerim..
asotu.blogcu.com

Aynur dedi ki...

Sebilecim sagol tesekkür ederim guzel dusuncelerin icin:) Becerikli olmaya caliyorum:) Bende beklerim saygilar hörmetler :)

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Fotoğraf çok net değil ama anlattıklarından çok güzel bir pasta olduğu belli.Ellerine sağlık.Ben de pasta konusunda epey acemiyimdir.

Betül dedi ki...

merhaba aynurcum
canım ziyaretine çok sevindim ne güzel bir blog, ne güzel tarifler var burada , her zaman görüşelim sevgilerimi bırakıyorum.....

Aynur dedi ki...

Tesekkür ederim kitchensweetkitchen ve Betül.

Herzaman beklerim.Görüsmek dilegiyle ;)

Unknown dedi ki...

aynurcugum pastan cok nefis olmus ben bir dilim isterim.ellerine saglik sen yaparsinda kotu olurmu marifetli arkadasim
kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

slm canım:)
pastan nefis görünüyorellerine sağlık anlatımında çok hoş:))) kalıbınıda güle güle kullan arkadaşım sevgilerimi bırakıyorum

Aynur dedi ki...

özgül tesekkür ediyorum beni utandiriyosun:)

serapcim sagol.valla dogal olunca hersey kendiliginden geliyor.biraz daha acilacagim ama simarik denmesinden korkuyorum :) espri yapmayi severim ama yanlisda anlasilabiliyo.O kendini biliyo ::)))

yesildomates dedi ki...

canım kalıbın hayırlı olsun..en çok kullandığım kalıplarımdan birisidir..marifeti çok fazla..güle güle kullanman dileğiyle..

pastada çok güzel olmuş..ellerine sağlık...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

sevgili aynur ben de geçen torunumun doğum günü pastasına muz, vişne ve damla çikolata koydum furambuazlı pasta kremasından yaptım çok beğenildi bence çok uyumluydu görüntüsü harika lezzetide eminim güzeldir sevgiler canım ellerine sağlık