2 Aralık 2007 Pazar

Ispanakli Pasta


MERHABAAA
Arkadaslar inanamiyorum kendimeee::))) Ben ispanakliii pasta yapdimmmm::)) Inanilir gibi degil yaa bu süper biseyyy. Yaaa nasilda guzel gozukuyor yesil yesil saf yesil yaa allahim::)) Valla cok sukur hersey cok yolunda gitti pastami yapdim oh ohh suyundanda ::)) Tarifi http://www.hunerlibayanlar.blogspot.com/ adresinden aldim amaaaaa sevgili müge sikayetim varr :) Benim gibi cahil insanlar icin detay yazmamissin bende baska sitelerden kopya cekmek zorunda kaldim::)) Mesela ben uzerindekilerin ne oldugu baka baka anlayamadim. Yaa diyorum ispanak koyulmaz uzerine o nasil bisey olacak öle ::)) Kopya cekmem sonuncunda ogrendimkii::)) Yaa yesili cok hosuma gitti yaa gercekden süper gozukuyor yesil:) Valla tavsiye ederim herkes denesin benim gibi cesaretsiz olanlarda toparlasin cesaretlerini:) Ama bide su var henuz ben tadina bakmadim.Cunku Kayinvalidemlere goturecegim onu kesemedim:) Ama bakinca ben yine yazarim bildiririm size ama ama kesin cok guzel oldu eminimmm yaww ben yapdim cunku ::)) Hadi denemeyenler is basina kolayliklar dilerim :)

15 yorum:

YESIMLI TARIFLER dedi ki...

kopyacı seniiiii ama çok gğzel olmuş herhalde fıstıkla süsledin.
canım ayva çekideği ve karanfil rengin böyle olmasını sağlıyor küçük bir tülbetin içine bağlıyorum daha iyi çıkıyor rengi
sevgiylee

zerrin - misss dedi ki...

Merhaba AYnur,

bende ıspanaklı pastayı ilk yaptığımda çok çekingen davranmıştım. Yiyince niye bu kadar geciktim dedim.

rengi çok fantastik değil mi :)

elelrine sağlık.

sıcacık sevgiler..

ilk görenler fıstıklı pasta sanıyorlar :)))

www.misssgibi.com

banu gökşin dedi ki...

canım merhaba,
nefıs gorunuyor ellerıne saglık. cok guzel olmus. sevgıler..

ayse26 dedi ki...

merhaba ellerinize sağlık bende hiç ıspanaklı pasta yapmadım ama yedim

disal dedi ki...

merhaba canım...

bende ilk defa geçenlerde denedim..rengi çok güzel oluyor gerçekten..ama ne hata yaptıysam kabarmadı..çöktü kaldı öylece...

başka bir zaman yine deniycem inşallah..

ellerine sağlık..çok güzel görünüyor...

Aynur dedi ki...

Evet ben seyyy seyyy bennnn kopya cektim evettt ama mazeretim var yesimcim:)Zerrin evet resmen hayran kaldim ben buna yaa bende suanda gec kaldigimi dusunenlerdenim:)cokda begenildi bitti bile valla:)

Banu tesekkürler

Aysecim tavsiye ederim yapmalisin:)

Peki disal ben ne yaptim biliyormusun sen:)Valla cok heyecanlandim ben bu pastayi yaparken meraktan catlayacak gibiydim.Sonra yaptim guzelce malzemeleri tekrar kontrol ettim bisey unuttum mu diye.Yok dedim tamamdir kaliba doktum bunu bir baktim kabartma tozu orda duruyo ölecee :) Sonra kaliptan geri aldim bi kismini.kabartma tozunu icine doktum karistirdim yine kaliba doktum::)) cok endiselendim ama cok sukur:) Bide yesiline bittim benimki bayaa yesil oldu bazilarininki soluk oluyodu biraz:)Boya falanda katmadim galiba ispanagi fazla olmus olabilir ama tadina süperdi:)

Hepinize tekrar tesekkür ederim ziyaretiniz icin....

Kevser dedi ki...

Aynur'cum, kopya mopya senin pastan harika olmus, bosver gerisini. Bir ara bayagi bir esiyordu bloglarda bu pasta. Bende daha denemedim ama herkes memnun kaldigina göre denemeliyim diyorum.

Sana güzel bir hafta diliyorum.

Selam ve sevgilerimle..

nino dedi ki...

canim ellerine saglik kayinvaldenlerle afiyetle yiyin emi yoksa yidinuizmi :D sevgiler

Aynur dedi ki...

Ohooo yedik tabiki kalmadi bile :)) Tesekkürler ninocum:)

Dilekk dedi ki...

aynur ziyaretin için teşekkürler,seninde ıspanaklı pastan harika görünüyor eline sağlık.

inci dedi ki...

canım ben de bayılırım ıspanaklı pastaya ellerine sağlık...bugün tadına bakmışındır diye umuyorum...bayılacaksın.))

Müge dedi ki...

Aynur şekerim;
Öncelikle pastan harika görünüyor. Ellerine sağlık canım. Tee oralardan kulaklarımı çınlatıyorsun ne güzel:))
Pasta yı süsleme konusuna gelince, bazen tarifleri yazarken o kadar detaylı anlatıyorumki, geriye dönüp baktığımda, "Ya Müge insanlar dalga geçtiğini düşenecek, bişey bilmiyormuyuz biz diye:))" deyip kısa kesiyorum. Ama şimdi senin yazınla emin oldumki, bildiğim yol en iyi yol, ıncık cıncık detaylı anlatıma devam, hatta ekliyorum şimdi yazıma o kısmıda, sevgiler canım.Çok öpüyorum seni:)

Aynur dedi ki...

Mugecim hosgeldin guzel yorumun icin tesekkürler.Bazi konularda hakli olabilirsin bilmiyo sanacaklar diye ama pastanin icinden parca alinip rondodan gecirilip uzerine serpilecegi hic aklima gelmezdi yani bu klasik bisey degil:) Ama bazen bazi ornekler varki bunlara en ince ayrintisina kadar ogretmek gerekiyor gercekden.Tv de kavak yellerinde adam makarna yapmaya calisiyor oglunu ariyor makarnalari atmis yagin icine haslamadan diyoki oglum bunlar hala pembelesmedi ama karardi ::)))) cok komik yaa :)

Yaren dedi ki...

Pasta cok harika görünüyor.Ispanakli pasta cok enteresan,uzun zamandir aklimda,insal bir gün benimde bir ispanakli pastam olur:)
Ellerine saglik canim.

NaZLI GüNLüK dedi ki...

bu pastadan yemistim...Süper süper baska bir kelime denilemez!!!