30 Kasım 2007 Cuma

Kisir

Yaaa ama ben bugun kisir yapacaktim:( Ne zamandir canim kisir istiyor. Bugun kalkisdim hemde sabah sabah ne hikmetse :) Ben öglene kadar normalde pek acilamam ama:) Domates kalmamis :( Bu ara bizim ev kuruyomu nedir :) Deneme yapmaktan:) Ya da belkide ev aldik yaa fakirlikten ahaha::)) yarin alisveris gunu ama bizim alisveris yapmaya zamanimizda yok isin kötüsü.Neyse hayirlisi elbet biseyler olcak ben yapacagim kisir.Ya da domatessiz yaparim canim kirmizi biber ne gune duruyo :)) Sizide Davet ederim kisir günü yapariz :))

Herkese Sevgiler.........

4 yorum:

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Aynur sayfama ziyaretin icin tesekkur ederim. Bende sana geldim ellerine saglik hersey cok guzel. Sevgiler.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, kisir cok güzel olur bizde cok severiz hadi bir kisir günü yapta ziyarete yemeye gelelim, ama mevsim keske yazda olsaydi....

NiNo dedi ki...

hani kisir goremedik ama evinizde gule gule oturun :)

Aynur dedi ki...

Görecegiz insallah en kisa zamanda cunku hala canim cok istiyor domatesde aldim yapacagim ama bugun ispanakli pastayi deneyeyimde kisirida bi ara yapiveririm:))