27 Kasım 2007 Salı

Kolay Tiramisu



Gunlerdir canim bunu istiyor ama evde kahve yokmus.Bir türlü kismet olamadi.Daha oncede denemisdim kolay tiramisuyu fakat evde yapmadigim icin ekleyemedim.dün aksam esime kahve al dedim ama yine unutmus.Ama artik dayanamazdim:) Yine cikti ve aldi geldi.Koyuldum bunu yapmaya.Dolaba koydum simdide afiyetle yiyorum :))
Ben bunu yapmak icin kedi dili biskuvi ve kakolu biskuvi kullandim kedi dililer az geldi bana en altina normal kakaolu biskuvi koydum kenarlarinida yuvarlak kaymakli kakaolu biskuvilerle süsledim.Malzeme istermisiniz ki ::)) Neyse tamam usenmeyecegim yazacagim:) Haa birde diyeceksiniz ki bu neden tamamen siyahh :)) Onada cvp verelim.ben Tr.den getirmisdim krem santi kakaolu ve sade ve cilekli falan.Hani onlarin paketlerinde iki tane olur yaa.Benim oglum acmis paketleri ve bosaltmis.iclerindeki paketlerde de yazmiyordu ne olduklari.Ben de kakaolu krem santiyi acmis bulundum.Bir paket kakaolu bir pakette sade krem santi koymak zorunda kaldim.Bir pakette (burada cokkk dusunuyorum ama cok :) Nedense bunun adi kesinlikle bir kerede aklima gelmiyo yaa hep birilerine sormak zorunda kaliyorum. Googleden baktim simdide :) Labne Peyniri arkadaslar ::)) Artik unutmayacagim insallah:) ne diyoduk bir pakette labne peyniri kattim.Maskarpone yoktu katmadim:) kahveyi ilik su ile erittim kedi dili buskuvileri icine batirip batirip cikardim dizdim ve uzerine kremsantili karisimdan koydum.Icersine muz koyup denemeyi dusunuyodum ama malesef unuttum.Gecenin ve cocuklarin etkisi:) Ama herseye ragmen guzel oldu kolay ve lezzetli bir tatli.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

ARKADASIM TARIF TAMAMDIR:))

ELLERINE SAGLIK CANIM HARIKA BIR PASTA OLMUS

KATILIMIN ICIN DE YUREKTEN TESEKKURLER
GEL BAK BAKALIM NASIL OLMUS
NASILDA YAKISTI SAYFAMA:))
SEVGILER:NURCAN

www.yenitadlar.blogcu.com

Aynur dedi ki...

Sayfandayim zaten cikmiyorum merak etme:) Muzik sorununuda hallettikden sonra:) Rica ederim ben tesekkür ederim efendim:)

Selen dedi ki...

Merhaba Aynur,
Kalan 2 tariften birini tercih eder misin? Yoksa başka alternatif üretmeye çalışacağız.

sevgiler

Müge dedi ki...

Aynurcum bende çok sık yaparım tiramisu
Pratik bir pasta gerçekten. Hatta muzlusuda var sitemde:)

Küp ıspanakların resmini bekliyorum en kısa zamanda:)

Aynur dedi ki...

Hosgeldiniz,

Kalan tariflerde en zorlariymis :) Emm seyy yiyebilecegimiz seyler olsa denerdim aslinda ama ama ama ......

Selen dedi ki...

Aynur merhaba,

birazdan sayfamda son bir liste yayınlayacagım. bu listeden tercih yaparsan cok sevinirim

yanya-evenez.blogspot.com

Adsız dedi ki...

kırmızı halkam acewmiliğimden olacak incecik oldu.ama tam ortadaki kısa saçlı kızım.bloğun çok güzel.ziyaret ve yorum için çok teşekkür ederim.tiramisuyu hiç denemedim ama senin yaptığın bence şahane.eline sağlık.tabakta kalmamıştır artık.bir dilimde bize düşmez mi??

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, ellerine saglik tiramisun cok güzel olmu7s yapmak icin baya macaralar atlatmissin ama sonuda yapip yemissin, sevgiler...

Aynur dedi ki...

Düsmezmi canim var var sen gel bi kahve bi cayla ikram edebilirim :) Ben Tsk ederim efenim :) Saygilar :)

Adsız dedi ki...

bende çok seviyorum ...

ellerine sağlık...afiyetle bitirdin tabiiii...

Aynur dedi ki...

Yok bitiremedim valla dagittim kayinvalideme eltime falan::)) Halada var :) Ziyaretiniz icin tesekkür ederim...

meleginmarifetleri dedi ki...

ellerine sağlık aynur çok güzel olmuş evet bizim burada abne peynir deniyor:)
hoşçakal

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık,afiyetler olsun:)

ceyt dedi ki...

Aynurcum görmeyeli harika mamalar yapmışsın.tiramisu da nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.kedidiliyle yapılmış olmasıda çok değişik.
sevgiler