2 Kasım 2007 Cuma

Seker Hamuru

Bu marzipandi aylar sonra farkindayim:))birisi okursa yanlis bilgilenmesin diye :)

Ahh seker hamuru ahh :) yaktin beni::)) Yaa bu ne ilginc biseydir yaa.Yapmasi ne zor biseydir.Yapmak isteyenler olursa diye cok fazlada negatif yaklasmak istemiyorum ama elimde degilki :) kac saat ugrastim bir hamuru acmak icin bilmiyorum yani.sürekli yapisiyor.acilmiyor.yamali mamali biseyler yapdim sonunda dayanamadim daha fazla:)böle bisey cikarabildim ancak ortaya yamalarini kapamak icinde uzerine pasta kremasi koymak zorunda kaldim:)
bi daha yapmayi dusunuyormuyum peki :) heves ediyorum amaaa cokkk zorr bi ihtimal :)

4 yorum:

ceyt dedi ki...

sevgili aynur, blog dünyasına hoş geldin canım.tariflerini ve blogunu çok beğendim.adresini bloguma ekliyorum.bundan sonra takipçinim.
tekrar görüşmek dileğiyle
sevgiler

Aynur dedi ki...

Tesekkür ediyorum.Herzaman beklerimmm...

İnci'nin Mutfağı dedi ki...

Burdan harika görünüyor. Ellerine sağlık.

İnci

Yasi dedi ki...

Merhaba Aynur hnm ;ah şu şeker hamuru tarifini bende çok denedim ;yapamıyorum ama sinir oldum.glikoz şrubu.jelatin aldım yapış yapış oluypr gerçekten söylediğiniz gibi.marsmallow şekerinden bile denedim olmadı işte bende çok heves ediyorum renkli renkli görünce çok hoşuma gidiyor.bravo siz yine iyi yapmışsınız ben bukadarını bile yapamadım.hoşçakalın