29 Kasım 2007 Perşembe

icli Köfte


Tarifi http://anneminkiziyim.blogspot.com/
Aysenin sitesinden aldim.Daha öncede profesyonelce olmasada cok kez icli kofte yapmisdim ama kizartarak hic denememissim.Haslayip soslu olarak servis yapiyordum.Bu sefer orada görünce ve kiyma makinasinin icli kofte doldurma aparatinin oldugunu ogrenince dayanamadim ve ise koyuldum.Ama cok sIkisik bi zamanda basladim ise.Ev icin fayans bakmaya gidecektik ama ben bir saatte bitiririm umidi ile ise koyuldum.Fakat ne mumkun bir saatte bitmesi:) Esim hazir olursunuz demisdi bi geldi mutfak birbirine girmis :) Yogurulan hamuru bile makinadan gecir falan derken epey isi varmis bu isin yaa:) Ustasi olmayanlar icin birazcik zor ama degiyor tadina ben cok seviyorum.Malatyali bi kiracimiz komsumuz vardi o yapardi ben orda ogrendim ve malatya yemekleri gercekden cok guzel özellikle bir fasülye yapragi sarmasi varki bunu bilen veya deneyen biri varsa lütfen bana ulassin::)) Hatta yollasin desem ::)) Yok tamam vazgectim tarifi alayim ben yaparim:) Ama oda cok zahmetli bir is bunuda biliyorum tabikide :) Neyse bu tarifimizde böle...Denemek isteyenler Aysenin sitesinde detayli resim ve yapilisina bakabilir.
Sevgilerrrr

17 yorum:

Selen dedi ki...

Aynurcum,
Köfteli börek boşa çıktı ister misin?

Adsız dedi ki...

Merhaba,icli köfte harika görünüyor,ellerinize saglik.

ceyt dedi ki...

Aynurcum, içli köften harika ellerine sağlık.benim en sevdiğim şeylerdendir. canım istedi valla.olsada, biri yapsada yesem:)
sevgiler

Aynur dedi ki...

Ben yapayim size :))

Ziyaretiniz icin tesekkürler. Daim olmasi dilegiyle ...

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel gorunuyor elınıze saglık

Leziz Sofralar dedi ki...

Aynur 'cum ellerine saglik, bende icli köfteyi kizartirim her zaman böyle daha bir güzel oluyor sanki, seninkinin nefis göründügü gibi canim sevgiler...

Aynur dedi ki...

Ziyaretleriniz icin tesekkürler...

Adsız dedi ki...

benimde antepli bir arkadaş öğretti..yapması çok zevkli...bir o kadarda zor..

ama becerebilmiştim...

ellerine sağlık...çok güzeller...

Adsız dedi ki...

aaa niye yoruyosun hayatım kendini..ben gelirim buraya...blogcuyla uğraşılırmı hiç....
şimdilik hiç yazı yok...
olacak herhalde....hayırlısı olsun...aslında güzel olur..yönlendirmeli olacak sanırım....

görüşürüz canım....

Aynur dedi ki...

Oy oyy sagol yaa beni yerimden bile kimildatmadigin icin::)) Simdi malum onca yol :) nasil ugrasilirmi blogcu ile sizinki orda ama :) anlamadim :)

Adsız dedi ki...

aslında selinçağlayan açmıştı kendi sitesinde....üye olunup kaynatıyordu herkes orda...
bende olmuştum ama pek giremedim...

şimdi ne alemde bilmiyorum...

alemsin...insanın bazen gece gece canı kaynatmak istiyor dimi...
canımcım öptüm seni...

Aynur dedi ki...

istemezmi hemde nasil:)Ee üye olmadan direk ben yapayim öle bisey belirli gunler duzenleyelim bulusalim falan:) aslinda guzel olur yaw bi dusunmek lazim bu fikri :))

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Aynur'cum, yorumunu görünce bende hemen seni bir ziyarete geleyim dedim. Senin icli köfteler de az degil yani, senin de ellerine saglik diyorum. Burda da hersey harika görünüyor, tabak canak mevzusuna gelince, bu hastalik bende de var, ama artik kendimi frenlemek zorundayim, mutfagim icin koyacak yer yok anlarsin.

Tekrar görüsmek üzere hoscakal canim.

Selam ve sevgilerimle..

Yaren dedi ki...

Merhaba Aynurcum, Icli köften cok lezzetli görünüyor.Ellerine saglik.Ayrica bende 3 sene öncesine kadar Baden-Wüttenbergliydim-Mannheim da,orda dogdum sayilir.Hesmeriyiz,belkide tanisiyoruzdurda kimbilir:)
Güzel tariflerinle görüsmek üzere.

Aynur dedi ki...

Yok sanmiyorum.Keske tanissak:) Mannheim bize epey uzak malesef.Konstanz civarindayiz biz.Ziyaretiniz icin tesekkür ediyorum.Yine beklerim ...öptum

ŞENAY dedi ki...

Aynur'cum, yine hamaratlığın üzerinde, maşallah. İçli Köftelerin süper görünüyor.Ben çok severim yaa, içli köfte, gelince mutlaka yapacaksın bana bak ona göre :)))

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Aynurcugum, inan harika görünüyor icli köften, ellerine saglik, denemen dahi büyük cesaret, sonucta harika, mail ini yeni gördüm, aslinda bu mail adresimi pek kullanmiyorum, sadece blogspot icin actim, sevgiler....