14 Kasım 2007 Çarşamba


Tamam arkadaslar biliyorumki burasi bir yemek blogu ama ama amaaa ben tam bir kar hastasi olarak bu guzellikleri eklemezsem catlarim yani ::)) Dün gece ben kepenkleri kapadikdan sonra 1-2 saatin icersinde ortalik bu hale gelmiss.Benim dunyadan haberim yok :) Esim kalkmiss taa Norvecten gelmis baktim islak ne o yagmurmu yagiyor dedim ne yagmuru disariya bir baksana dedi. Bir baktim ve sok oldummmmm hemen makinami aldim tabiki:)gece cektim ama onlari eklemeyeyim cok net degil ama daha romantik gece kar yagisi:) Kizimada kardan adam sozu vermisdim onuda bugun yerine getirmenin mutlulugunu yasiyorum:) Cunku hic susmuyodu annee kardan adam annneeeee kardan adam yapalim deyip duruyodu yerde kar yokkken bile:) Anlatmaya calisiyorum daha kar yok yaginca yapacagiz diye ama cocuk anlamiyor:) Sonunda yaptik kurtulduk.Yani umarim kurtulmusumdur::)) Ama suanda eriyor kar.Pek kalici degil ama zaman zamanda yagiyor cok hosuma gidiyor.

7 yorum:

ESRA dedi ki...

ben en çok yaptığın yorumları beğendim çok şekersin eminim kendiinde ölesindirbütün yaptıkların leziz duruyorellerine sağlık sevgiyle kal ...

meleginmarifetleri dedi ki...

aynurcum o nekadar güzel bir resim ya biz burada kara hasret yaşıyoruz kar gördükmü çoluk çocuk seviniyoruz geçen kış hiç yağmadı inşallah bu kış yağar buralarada iyiki resmini çekmişsin ahhhh ahhhh keşke burayada yağsa
tenışmamıza çok sevindim canım seni linklerime ekliyorum inşallah sık sık görüşürüz kepenkleri kapadım dedin ne işiyle uğraşıyorsun merak işte ama olsun tnışalım dimi ama hadi öpüyorum hoşçakal
böyle böyle birbirimi tanımalıyız:))

Aynur dedi ki...

Hosgeldiniz bir kez daha bloguma.Kar istersiniz size burdan yollayabiliriz:)Malum Almanya´da sik sik yagiyor.Kepenk olayina gelirsek ev hanimiyim canim:)) Bizim evimizinde kepenkleri var::))Tabiki tanismaya bi sekilde baslamak gerekiyoki bizimkinede (kepenk) vesile olmus olsunnnn ::))) Yine beklerim...

Unknown dedi ki...

valla yaptıkların çok hoş görünüyor inşallah birgün yemek de nasip olur :))

sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

yaptıkların çok hoş görünüyor umarım birgün yemek nasip olur :)))

sevgiyle kal...

Aynur dedi ki...

Olur tabiki neden olmasin:) Hatta olmus da olabilir :P :) gozune dizine :)) yorum icin tesekkürler

beryun dedi ki...

aynur hanım merhaba,pembeli sitede gördüm yorumunuzu hamsili bir tarif diyordunuz ya hani,zannediyorum o tarif hamsikoli,misir unu,bolyeşillik,ve hamsiyle yapılır,yanına salatalıkla yenir ,ister tavaya akıtarak,ister firinda pişirilir... afiyet olsun...